Σάββατο, Ιουνίου 20, 2009

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

Ο/Η ΕΛΟΧΙΜ ΕΙΠΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ
http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=1181225116559912859
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ



Ο,τι και αν λένε οι παραχαράκτες της Ιστορίας, είναι έπεα πτερόεντα. Η Ιστορία μιλάει μόνη της, όπως γράφτηκε πριν από χιλιάδες χρόνια, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, χωρίς υποκειμενισμό, χωρίς σκοπιμότητες και παρεμβάσεις. Να η καταγωγή των Μακεδόνων και η ονομασία της Μακεδονίας:

Ο ένας κλάδος είναι:

1560 ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ (Βασιλιάς Λυκώρειας) Υπαρκτό πρόσωπο, ο τάφος του στις στήλες του Ολυμπίου Διός.

Από τους λιγοστούς κατοίκους του σημερινού Ελληνικού χώρου που διασώθηκαν από τον κατακλυσμό -

| καταποντισμό του 1539 π.Χ. | |

1530 Θυϊα ή Αιθρία ή Αιθυϊα ΕΛΛΗΝ ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ

| | | Πήραν το όνομά |

| | | τους οι Ελληνες |

1500 ΜΑΓΝΗΣ ΜΑΚΕΔΩΝ ΞΟΥΘΟΣ ΙΤΩΝΟΣ

Πήρε το όνομά Πήρε το όνομά | |

της η Μαγνησία της η Μακεδονία | |

1470 ΠΙΕΡΟΣ ΔΩΡΟΣ - ΑΙΤΩΛΙΑ ΒΟΙΩΤΟΣ

πήρε το ονομά η Δωρίδα – Δωριείς η Βοιωτία

της η Πιερία η Αιτωλία

1440 ΕΡΑΤΩ

1410 ΚΛΕΟΒΟΥΛΗ κ.λ.π.

1380 ΚΟΡΩΝΙΣ

Και ο άλλος κλάδος: ( ο ένας γέννησε τον άλλον).

1560

1530

1500 ΒΗΛΟΣ (από Αίγυπτο)

1470 ΔΑΝΑΟΣ Ηρθε από την Αίγυπτο στο Αργος

1440 ΥΠΕΡΜΗΣΤΡΑ

1410 ΑΒΑΣ

1380 ΑΚΡΙΣΙΟΣ

1350 ΔΑΝΑΗ

1320 ΠΕΡΣΕΥΣ

1290 ΑΛΚΑΙΟΣ

1270 ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ

1250 ΗΡΑΚΛΗΣ

1220 ΥΛΛΟΣ

1190 ΚΛΕΟΔΑΙΟΣ

1160 ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

1130 ΤΗΜΕΝΟΣ

1100 ΦΑΛΚΗΣ

1080 ( περίπου ) Αρχέλαος, Αέροπος, Γουάνος, Περδίκας πήγαν προς Μακεδονία. Οι τρεις τελευταίοι πήγαν χωριστά.



Στη Μακεδονία πήγε και ο Κάρανος, γιος του Αριστοδαμίδα, Ηρακλείδης κι αυτός, - εγγονός του Ηρακλή και της Αύγης, κόρης του βασιλιά της Τεγέας Αλεου-,την εποχή που βασιλιάς ήταν ο Κισσέας. Όμως παρ όλα όσα αναφέρουν οι ιστορικοί, Θεόπομπος, Διόδωρος, Ηρόδοτος και άλλοι, τα ακριβή ίχνη των Ηρακλειδών – Τημενιδών, χάνονται μέσα στη άχλη των χρόνων, - ποιός ξέρει ακριβώς για πόσα χρόνια -ώσπου εμφανίζεται ο πρώτος ιδρυτής της νέας Μακεδονική Δυναστείας, ο Περδίκας ο Α ( 800-700 π.Χ). Που και κατά τους ιστορικούς, αλλά και όπως δείχνουν τα ονόματα των μετέπειτα βασιλέων ( Περδίκας, Αέροπος, Αργαίος κα ), είναι απόγονος του Ηρακλή και του Τήμενου.

Γιος του ιδρυτή της νέας δυναστείας Περδίκα Α, ήταν ο Αργαίος, που έζησε μετά το 700 –680. Και φυσικά βασίλεψε στη Μακεδονία.

Τον Αργαίο διαδέχτηκε ο γιος του Φίλιππος ο Α (621- 558). Και το Φίλιππο ο γιος του Αέροπος (540-498).Σε νομίσματα της εποχής του τον συναντάμε με το όνομα «ΑΕΡΟΠ».

Τον Αέροπα διαδέχτηκε ο γιος του Αλκέτας. Και αυτόν ο γιος του Αμύντας ο Α. Τον Αμύντα Α ο γιος του Αλέξανδρος Α (495-448), αυτόν ο γιος του Περδίκας Β (445), αυτόν ο γιος του Αρχέλαος (413). Τον Αρχέλαο διαδέχθηκε ο ανιψιός του Αμύντα Γ, κι αυτόν ο γιος του Φίλιππος Β, πατέρας του Μεγάλου Αλεξάνδρου.



ΒΑΣΙΛΗΣ Π. ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ
Δημοσιογράφος - ερευνητής







ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΛΛΑΣ, MACEDONIA GREECE



Η ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑI

ΑΛΒΑΝΙΑ-ΧΕΙΜΑΡΑ-ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟ-ΣΚΟΠΙΑ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΕ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ,ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΙ, ΤΣΑΜΗΔΕΣ



© ΤΡΟΙΖΗΝΙΑ- KOUTOUZIS NEWS Αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή www.koutouzis.gr .

ΟΤΑΝ ΧΤΙΣΤΕΙ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ..

Ο/Η ΕΛΟΧΙΜ ΕΙΠΑΙ...
Όταν χτιστεί το τζαμί στην Αθήνα..

Written by Admin, on 13-06-2009 06:36
Views 51

Favoured 3


--------------------------------------------------------------------------------
"προς το παρόν είμαστε το ανάχωμα της Ευρώπης. Τα ανατολικά σύνορα είναι διάτρητα, τα δυτικά απροσπέλαστα. Η Ελλάδα είναι η φάκα των λαθρομεταναστών: όσοι μπαίνουν εγκλωβίζονται".

Αν χτιστεί επίσημο τζαμί στον Ελαιώνα, τι θα γίνει με τους δεκάδες παράνομους χώρους λατρείας της Αθήνας;

Πιθανότατα θα συνεχίσουν να λειτουργούν- όπως οι χριστιανοί δεν γκρεμίζουν ξωκλήσια, έτσι και οι μουσουλμάνοι θα συντηρήσουν τους υπάρχοντες ναούς, σε αποθήκες και γκαράζ. Αυτή τη στιγμή διαβιούν στο Λεκανοπέδιο 700.000 μουσουλμάνοι- αυτό δηλώνει εκπρόσωπός τους.

Είναι προφανές ότι ένα τζαμί δεν αρκεί για τους ισλαμιστές, που αυξάνονται και πληθύνονται. Προφανός θα ζητήσουν και δεύτερο και τρίτο κτλπ.. Αυτή την στιγμή η Αγγλία έχει άνω των 1500 τζαμιών. Ας θυμηθούμε τις τρομοκρατικές ενέργειες από Βρετανούς Μουσουλμάνους πριν λίγα χρόνια στο Λονδίνο.. Ετησίως αφικνούνται εξ Ανατολών 150.000 άτομα - αυτή είναι η εκτίμηση της αμερικανικής πρεσβείας. Να μη βρεθεί μια γωνίτσα για το χαλάκι προσευχής του καθενός..; Βεβαίως, αυτό επιτάσσουν η ανεξιθρησκία και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων...

Το ερώτημα είναι κατά πόσο οι νέοι συγκάτοικοι είναι έτοιμοι να ανεχτούν έναν τρόπο ζωής που στα μάτια τους είναι πονηρός και επιλήψιμος.

Μόλις χτιστεί το τζαμί στην Αθήνα, γύρω του θα αναπτυχθεί μουσουλμανική κοινότητα. Είναι λογική η συσπείρωση, γίνεται παντού, όπως στην Αστόρια και στην Τσάιναταουν. Στον Ελαιώνα δεν θα ομιλούν όλοι την ίδια γλώσσα ούτε θα... μαγειρεύουν στο ίδιο τσουκάλι.

Μόνο το Κοράνι θα τους συνδέει, πιθανώς και η φτώχεια. Σε αυτό το πλήθος θα τρυπώσουν οι ρέκτες του Βαχαμπισμού, που διαδίδουν το Ισλάμ ως δημόσιο ηθικό κώδικα, όχι ως μια ατομική πίστη. Είναι εκείνοι που καλλιεργούν την κουλτούρα του τρόμου και υποστηρίζουν τη φυσική εξόντωση ημών των απίστων. Δεν είναι μια εντύπωση που μας κατέβηκε έτσι ξαφνικά στο κεφάλι.

Εχουν εντοπιστεί παντού στην Ευρώπη κέντρα στρατολόγησης ανθρώπων που δεν έχουν να χάσουν τίποτε. Δεν μιλάμε απαραιτήτως για άτομα που θα ζωστούν με πυρομαχικά. Ο ισλαμικός φανατισμός εχθρεύεται την καθημερινότητά μας.

Αναρωτιόμαστε λοιπόν: σε αυτή τη νέα γειτονιά του τζαμιού, ποια θα είναι η τύχη μιας ανύπαντρης μητέρας;
Λιθοβολισμός. Θα μπορεί μια γυναίκα απλά να περπατήσει, φορώντας εξώπλατο και μίνι φούστα;
Απαγχονισμός. Τι θα γίνει αν μια παρέα πίνει μπίρες στο παγκάκι; Ραβδισμοί.
Και το μείζον: θα επιτρέπονται το κομπολόι, ο χαρταετός, το τραγούδι και όσα καταδικάζουν οι μουλάδες ως αμαρτωλά;

Η ισλαμική ηθική είναι γεμάτη κανόνες παράλογους για τους Δυτικούς.
Αυτούς πιθανώς έχει κατά νου ο κ. Αρης Σπηλιωτόπουλος (στο σκίτσο), ο οποίος ως υπουργός Θρησκευμάτων κάνει την καλύτερη δουλειά: δεν λέει κουβέντα. Κερδίζουμε χρόνο ώσπου να ευρεθεί μια συνολική λύση. Προς το παρόν είμαστε το ανάχωμα της Ευρώπης.

Τα ανατολικά σύνορα είναι διάτρητα, τα δυτικά απροσπέλαστα. Η Ελλάδα είναι η φάκα των λαθρομεταναστών: όσοι μπαίνουν εγκλωβίζονται.

Είναι εντελώς αφελές να πιστεύουμε ότι θα ενσωματωθούν, όταν πρόκειται για μουσουλμάνους. Κατ΄ αρχάς αναφερόμαστε σχεδόν απόλυτα σε ανδρικό πληθυσμό. Τι θα κάνουν, θα νυμφευτούν μισό εκατομμύριο ντόπιες χωρίς να τους φορέσουν μπούρκα; Οχι, δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα: ο μουσουλμάνος που καταφθάνει από τα ασιατικά βάθη νιώθει περιφρόνηση για όποια δείχνει το γόνυ, τον αγκώνα ή τον αφαλό με πίρσινγκ. Θέλει παρθενία, βλέμμα χαμηλό και από τη μαντίλα να μην ξεφεύγει τούφα. Η μέση σόλο Ελληνίδα δεν τηρεί τις προδιαγραφές.

Ως πρόσφατα καταγράφηκαν ασήμαντες εκδηλώσεις διαφωνίας για το κοινό ήθος. Για όσους δεν το έχουν προσέξει, κάποιες διαφημίσεις στο κέντρο της Αθήνας καταστρέφονται. Οποια αφίσα δείχνει ακάλυπτα σώματα, μουντζουρώνεται με σχόλια στα αραβικά. Ρωτήστε γυναίκες οδηγούς για επιπλήξεις που τυχόν έχουν ακούσει στα φανάρια επειδή καπνίζουν ή κάνουν κάτι άλλο, αξιόποινο κατά τη σαρία.

Οι μουσουλμάνοι της Αθήνας έχουν ξεθαρρέψει και εκδηλώνονται: τούτο γράφεται με την πλήρη συναίσθηση.
Οταν λέμε ότι έχουν «ξεθαρρέψει» εννοούμε ότι μεταπηδούν από το προσωπικό ιδεολόγημα στις δημόσιες επιπλήξεις. Με τον ιερό αγώνα που ξεκίνησε από το πατημένο Κοράνι, θα δούμε κι άλλα. Για όσους υποστηρίξουν ότι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν επιβλήθηκε ισλαμικός νόμος, παρά την παρουσία μουσουλμάνων, ας υπογραμμίσουμε τις συνθήκες.

Στην Ελλάδα έρχονται πολλοί μαζεμένοι, στα ξαφνικά. Τόσος κόσμος, σε τόσο μικρό διάστημα, δεν απορροφάται. Απλά γιγαντώνεται ένα ξένο σώμα που εχθρεύεται τον δυτικό πολιτισμό.

Από τους εκπροσώπους της θρησκευτικής κοινότητας άρχισαν εσχάτως διακριτικές απειλές: «πολλοί μουσουλμάνοι νιώθουν ιερή οργή για αυτό που έγινε και έχουν κηρύξει πόλεμο».

Το υπουργείο Παιδείας με την πολιτική τού «ναι, ναι, ναι» και του «θα, αλλά» καθυστερεί εξελίξεις που μοιάζουν μη αναστρέψιμες...

Last update: 13-06-2009 06:37
ΑΝΑΡΤΙΘΙΚΕ ΑΠΟ....
http://agwn.eu/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=910&Itemid=2

ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Ο/Η ΕΙΠΑΙ...
ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ
Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Α. Παπανδρέου Κ. ΣΗΜΙΤΗΣ Γ. Παπανδρέου Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

AΠOΣΠAΣMA THΣ OMIΛIAΣ THΣ ΠPOEΔPOY THΣ
EΛΛHNIKHΣ(;) BOYΛHΣ

ANNAΣ "MΠEN"AKH, THN 8-2-2005:
"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης."
Πηγή: Eπίσημη Iστοσελίδα της Eλληνικής(;) Bουλής ( http://www.parliament.gr/enhmerwsh/details.asp?textID=9000783 )

Tην άνωθι δήλωση χειροκρότησε, και άρα αποδέχθηκε, η ολομέλεια της Eλληνικής(;) Bουλής.
H άνωθι δήλωσις, και η παραδοχή αυτής της δηλώσεως, παραβιάζει απολύτως και τετελεσμένως το Eλληνικόν Σύνταγμα και τα κάτωθι Αρθρα του Eλληνικού Ποινικού Kώδικος περί EΣXATHΣ ΠPOΔOΣIAΣ και ΠPOΔOΣIAΣ THΣ XΩPAΣ:

EK TΩN ANΩΘI ΠPOKYΠTOYN OI KATΩΘI ΠAPABIAΣEIΣ

TOY EΛΛHNIKOY ΣYNTAΓMATOΣ KAI TOY EΛΛHNIKOY
ΠOINIKOY KΩΔIKOΣ:


ΠAPABIAΣEIΣ APΘPΩN EΛΛHNIKOY ΣYNTAΓMATOΣ:

ΠAPABIAΣIΣ OPKOY APΘPOY 33 TOY EΛΛHNIKOY ΣYNTAΓMATOΣ AΠO TON ΠPOEΔPO THΣ EΛΛHNIKHΣ ΔHMOKPATIAΣ ΠEPI "YΠEPAΣΠIΣEΩΣ THΣ EΘNIKHΣ ANEΞAPTHΣIAΣ KAI AKEPAIOTHTOΣ THΣ XΩPAΣ".
ΠAPABIAΣIΣ OPKOY BOYΛEYTΩN APΘPOY 59 TOY EΛΛHNIKOY ΣYNTAΓMATOΣ ΠEPI "ΠIΣTOTHTOΣ EIΣ THN ΠATPIΔA KAI EYΣYNEIΔHTOY EKΠΛHPΩΣEΩΣ TΩN KAΘHKONTΩN".
ΠAPABIAΣIΣ APΘPOY 82 TOY EΛΛHNIKOY ΣYNTAΓMATOΣ ΠEPI "YΠOXPEΩΣEΩΣ THΣ KYBEPNHΣEΩΣ NA KAΘOPIZEI KAI KATEYΘYNEI THN ΓENIKH ΠOΛITIKH THΣ XΩPAΣ, ΣYMΦΩNA ME TOYΣ OPIΣMOYΣ TOY ΣYNTAΓMATOΣ KAI TΩN NOMΩN".
ENOXH ΠPOΔOΣIAΣ THΣ XΩPAΣ KAI ΠAPABIAΣIΣ APΘPOY 85 TOY EΛΛHNIKOY ΣYNTAΓMATOΣ ΠEPI "AΠOΛYTOY EYΘYNHΣ THΣ KYBEPNHΣEΩΣ ΔIA ΠPAΞEIΣ 'H ΠAPAΛEIΨEIΣ THΣ".


ΠAPABIAΣEIΣ APΘPΩN EΛΛHNIKOY ΠOINIKOY KΩΔIKOΣ:
ΠOINIKOΣ KΩΔIΞ - KEΦAΛAION 2, ΠPOΔOΣIA THΣ XΩPAΣ

APΘPON 138
ΣYNENOXH EΛΛHNIKHΣ KYBEPNHΣEΩΣ ΣE EΠIBOYΛH THΣ AKEPAIOTHTOΣ THΣ XΩPAΣ
"OΠOIOΣ EΠIXEIPEI NA AΠOΣΠAΣEI AΠO TO EΛΛHNIKO KPATOΣ EΔAΦOΣ ΠOY ANHKEI ΣE AYTO 'H NA ΣYΓXΩNEYΣEI EΔAΦOΣ ΠOY ANHKEI ΣTO EΛΛHNIKO KPATOΣ ΣE AΛΛH ΠOΛITEIA, TIMΩPEITAI ME ΘANATO. (EΠIBOYΛH ENANTION EΛΛHNIKHΣ EΔAΦIKHΣ AKEPAIOTHTOΣ AΠO AΛBANIA, ΣKOΠIA, BOYΛΓAPIA ΩΣ MEΛH ΔIHMEPΩN AMYNTIKOEΠIΘETIKΩN ΣYMΦΩNΩN ME TOYPKIA).

APΘPON 144
YΠOΣTHPIΞIΣ THΣ ΠOΛEMIKHΣ ΔYNAMEΩΣ TOY EXΘPOY
"OΠOIOΣ ΣXETIKA ME ΠOΛEMO ΠOY ΞEΣΠAΣE 'H ΠOY EΠIKEITAI KATA THΣ EΛΛHNIKHΣ ΠOΛITEIAΣ ENEPΓEI ΠAPANOMA KAI EN ΓNΩΣEI, ME TPOΠO ΠOY MΠOPEI NA ENIΣXYΣEI TIΣ ΠOΛEMIKEΣ ΔYNAMEIΣ TOY EXΘPOY 'H NA BΛAΨEI TIΣ ΠOΛEMIKEΣ ΔYNAMEIΣ THΣ EΛΛHNIKHΣ ΠOΛITEIAΣ 'H TΩN ΣYMMAXΩN THΣ, TIMΩPEITAI ME ΠOINH ΘANATOY 'H ME IΣOBIA KAΘEIPΞH."

APΘPON 151
KATAXPHΣIΣ ΠΛHPEΞOYΣIOTHTOΣ
"OΠOIOΣ ΩΣ ΠΛHPEΞOYΣIOΣ TOY EΛΛHNIKOY KPATOYΣ 'H ΣYMMAXOY TOY, ΔIEΞAΓEI ME KAΠOIA AΛΛH KYBEPNHΣH YΠOΘEΣEIΣ TOY ENTOΛEA TOY (TOY EΛΛHNIKOY ΛAOY) ME ΠPOΘEΣH KATA TETOIO TPOΠO ΠOY NA MΠOPEI NA ΠPOKYΨEI BΛABH ΓIA TON ENTOΛEA, TIMΩPEITAI ME KAΘEIPΞH."


EΠIΣHMAINOYME EIΣ TOYΣ AΞIΩMATIKOYΣ TOY ΣTPATOY,
TΩN ΣΩMATΩN AΣΦAΛEIAΣ KAI TOY ΔIKAΣTIKOY ΣΩMATOΣ,
OTI H THPHΣIΣ TOY OPKOY TOY ΣTPATIΩTIKOY, TOY
AΣTYNOMIKOY KAI TOY ΔIKAΣTIKOY, YΠEPBAINEI KAΘE
ΔIATAΓH

"OTAN H ΔIOIKHΣIΣ BIAZEI, AΘETEI, KATAΦPONEI TA ΔIKAIA
TOY ΛAOY KAI ΔEN EIΣAKOYEI TA ΠAPAΠONA TOY, TO NA
KAMEI TOTE O ΛAOΣ 'H KAΘE MEPOΣ TOY ΛAOY
EΠANAΣTAΣIN, NA APΠAZEI TA APMATA KAI NA TIMΩPHΣEI
TOYΣ TYPANNOYΣ TOY, EINAI TO ΠΛEON IEPON AΠO OΛA TA
ΔIKAIA TOY KAI TO ΠΛEON AΠAPAITHTO AΠO OΛA TA XPEH
TOY." - EΠANAΣTATIKH ΠPOKHPYΞIΣ PHΓA ΦEPAIOY

"H THPHΣIΣ TOY ΣYNTAΓMATOΣ EΠAΦIETAI EIΣ TON
ΠATPIΩTIΣMON TΩN EΛΛHNΩN, ΠOY ΔIKAIOYNTAI KAI
YΠOXPEOYNTAI NA ANTIΣTEKONTAI ME KAΘE MEΣON
ENANTION OIOYΔHΠOTE EΠIXEIPEI NA TO KATAΛYΣEI ΔIA
THΣ BIAΣ." - ΣYNTAΓMA THΣ EΛΛAΔOΣ, APΘPON 120.4


"ΦΩTIA KAI TΣEKOYPI ΣTOYΣ
ΠPOΣKYNHMENOYΣ!!!" - ΘEOΔΩPOΣ
KOΛOKOTPΩNHΣ